Fra den 5. december 2016 kan du selv bestemme, hvornår du vil se dine kontooversigter

Fra den 5. december 2016 modtager du ikke længere dine kontooversigter i e-Boks. Fremover kan du se dine kontooversigter i din netbank eller mobilbank, når det passer dig. Har du endnu ikke mobilbank, kan du læse mere om mulighederne nedenfor.

Mobilbank

Mobilbank gør det nemt at holde styr på økonomien. Med mobilbank-app'en har du altid nem adgang til din bank, og du kan ordne en lang række af de mest almindelige bankforretninger, uanset hvor du befinder dig.

I mobilbanken kan du*

lime_pil Se dine konti.
lime_pil Overføre penge
lime_pil Betale regninger
lime_pil Handle værdipapirer og holde øje med udviklingen i dine investeringer (fra den 6. december 2016)**
lime_pil Tjekke dine værdipapirdepoter
lime_pil Bestille valuta
lime_pil Spærre kort
lime_pil Kontakte din afdeling
lime_pil Og meget mere


Du skal have netbank og en smartphone for at kunne få mobilbank. Mobilbank koster ikke noget og er sikker og let at komme i gang med.

Læs mere om, hvordan du tilmelder dig mobilbank

* Mobilbanken til iPhone og Android har flere funktioner end mobilbanken til Windows.

** Du kan ikke anvende funktionen, hvis du har en Windows telefon.

Opdater Internet Explorer

Hvis du benytter Internet Explorer version 9 eller 10, kan du opleve problemer med at se alle bevægelser på dine konti.


Vi anbefaler derfor, at du opdaterer til den nyeste udgave af Internet Explorer.

Pas på din netbank

For at undgå svindel med netbank skal du være opmærksom på følgende:

lime_pil Hold altid din pc og antivirusprogram opdateret.
lime_pil Kontroller at der i logon-billedet til NemID står Sparekassen Vendsyssel lige over bruger-id.
lime_pil Du bliver aldrig bedt om at bruge mere end én kode fra nøglekortet eller nøgleviseren pr. login.

Hvis din netbank virker anderledes end den plejer, skal du kontakte Netbank support.