Sparekassen Vendsyssel

Ny version af mobilbank til iPhone

Mandag den 20. august lanceres en ny mobilbank fra Sparekassen Vendsyssel til alle brugere af styresystemet IOS, der findes på iPhones.

Når man første gang forsøger at benytte den hidtidige app til mobilbank, vil man blive bedt om at downloade den nye app. Første gang den nye app skal bruges, skal man logge ind med CPR-nummer og pinkode

Bemærk: Det vil ikke længere være muligt at bruge den hidtidige app til mobilbank, hvorfor vi opfordrer til, at man sletter den så snart man har downloadet den nye udgave.

Hvorfor en ny mobilbank?

Den nye udgave af mobilbank til iPhone udbedrer en række mindre fejl, hvilket giver en bedre brugeroplevelse, ligesom den understøtter muligheden for at benytte FaceID på iPhone X.

Benytter man enten TouchID eller FaceID til at logge på mobilbanken, skal dette til den nye udgave aktiveres under "Indstillinger" på telefonen.

Sådan sletter du en app fra din telefon

Er du i tvivl om, hvordan man sletter en app, så gøres det ved at holde fingeren fast på ikonet for mobilbank i få sekunder.

Herefter vil ikonerne på skærmen begynde at ryste lige så stille, og der vil fremkomme et kryds i det ene hjørne af ikonet. Tryk på dette kryds for at slette app'en. Tryk herefter på hjem-knappen på telefonen for at gå tilbage til normal tilstand.

slet_app_billede

Bemærk: Den nye udgave af mobilbank kræver iOS version 10.2 og under-
støtter ikke ældre versioner end iPhone 5. Mobilbank understøtter desuden ikke iPad 1, 2 og 3 samt 1. version af iPad Mini.

Har du spørgsmål til den nye udgave af mobilbank til iPhone, eller oplever du problemer med at installere den nye udgave, så kontakt gerne vores support